Klacht: Airpods oplaadkabel defect buiten mijn schuld om

op 09 juli 2019 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Heb 4 maanden geleden, als altijd tevreden Apple product iPad mini en AirPods gekocht. Ik kreeg hierbij ook een oplaadkabel erbij. Helaas heeft die kabel buiten mijn schuld om bij de (gouden) pinnetje schade opgelopen, buiten mijn weten om. Paar dagen later probeerde ik met die betreffende kabel mijn AirPods op te laden maar bleek die niet helemaal te werken doordat die pin half beschadigd is.
Zelf denk ik dat de AirPods vuil in heeft gezeten bij de oplaadpunt en ik dit niet wist. Hierdoor de oorzaak is geweest van het niet correct willen opladen.

Vandaag langsgeweest bij de Store vestiging in Amsterdam met deze klacht van mij en kreeg ik te horen na overleg met de Appstore manager dat dit niet onder de garantie valt. Schandalig dit!
Betreffende medewerker probeerde gelijk mij een nieuwe aan te smeren maar dit natuurlijk tegen BETALING! Wat een schande dat Apple zo met zijn klanten omgaat.

Met mijn aankoopbewijs dat tevens dient als mijn garantiebewijs

Pas tevreden als ik een nieuwe oplaadkabel krijg!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AzizS