Klacht: Waar is mijn cadeaubon ter waarde van €30,- verdwenen?

op 17 december 2018 over Airmiles in de categorie Spaarprogramma's

In mijn Bol.com account heb ik een Airmiles cadeaubon ter waarde van €30,-.
Vóór het verloop van mijn Airmiles cadeaubon van €30,- heb ik vorige maand een bestelling gedaan bij Bol.com en geprobeerd mijn Airmiles cadeaubon in te wisselen tijdens de bestelling.
Het inwisselen was niet gelukt maar vreemd genoeg was de waarde van mijn
Airmiles cadeaubon wel gereduceerd naar €0,-.
Op mijn vraag “Waar is mijn oorspronkelijk Airmiles cadeaubon van €30,- verdwenen?” kan noch Bol.com noch Airmiles een antwoord geven.
Ik ben echte tevreden met Bol.com want ze hebben alles uitgezocht om een antwoord te geven.
Deze terwijl ‪Bol.com Airmiles niet vertegenwoordigen kan. ‬
Ik ben zeer ontevreden met Airmiles.
Ze vegen mijn vraag weg met excuses en spijt betogingen die voor geen cent waard is.
‪Volgens het overzicht bij Airmiles zijn de Airmiles ingewisseld bij Bol.com maar Airmiles kunt niet nagaan of de bestelling inderdaad is mislukt of niet. ‬
‪Ik blijf herhalen bij Airmiles; de bestelling is niet mislukt maar het inwisselen voor de Airmiles wel. Ik blijf ook herhalen dat hierdoor is het te betalen bedrag bij mijn bestelling niet verminderd met de waarde van mijn Airmiles cadeaubon van €30,- maar vreemd genoeg de waarde van van mijn Airmiles cadeaubon wel. Het staat nu op €0,-.‬
‪Wanneer Airmiles aangeeft dat de cadeaubon ingewisseld zijn bij Bol.com klopt er al iets niet. Deze is niet mogelijk. ‬
Blijkbaar zijn de medewerkers van Airmiles, net zoals ik, niet op de hoogte van de mankement van Airmiles bij ‪Bol.com‬.
Ik kom zelf het volgende te laat achter:
“Wegens onvoorziene omstandigheden is het dit jaar helaas niet mogelijk om AirMiles in te wisselen bij bol.com”.

Ik vraag geen compensatie van Airmiles voor mijn verloren en kostbare tijd en moeite.
Ik vraag alleen terug wat in 1e instantie van mijn is; mijn Airmiles cadeaubon ter waarde van €30,-.
Wanneer het dit jaar voor redenen onverklaarbaar niet mogelijk is de Airmiles cadeaubon te gebruiken bij ‪Bol.com‬ begrijp ik niet waarom deze niet gelijk teruggeboekt wordt naar mijn Airmiles account door Airmiles.

Mijn Airmiles cadeaubon van €30.- terugstorten op mijn Airmiles account. O

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Airmiles

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Airmiles nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mcchua