Klacht: Erenstein Kerkrade Fletcher Airmiles

op 06 december 2018 over Airmiles in de categorie Spaarprogramma's

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hotel Erenstein Kerkrade (Fletcher) laat binnen 2 weken voor een 2e keer weten dat de bevestigde reservering van uit eten met airmiles kortingsbon niet door kan gaan ivm verkeerd boekingssysteem. Heerlijk eten, maar wat een slechte service: kun je 2e keer aangekondigd uit eten verzaken met je geliefde. Amateuristisch boekingssysteem of wel willen meedoen met airmiles aktie, maar via de achterdeur klanten afbellen…

Gewenste Oplossing:

20 euro terug kortingsbon, en afmelden voor de airmiles aktie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Airmiles

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Airmiles nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maarten Heerings