Klacht: airmiles

op 23 juli 2012 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Vanochtend merkte ik tot mijn schrik, dat mijn bonuskaart afgelopen donderdag bij Albert Heijn in Lochem is blijven liggen. Ook al zijn er vele bonuskaarten gevonden, ze kunnen hem niet aan me teruggeven omdat er geen naam opstaat. Bonnetjes van de boodschappen zijn er niet meer. Dat is niet het ergste, al jaren spaar ik airmiles met het idee, dat de airmiles- en de bonuskaart aan elkaar gekoppeld zijn. Dus niet! Dat weet ik pas sinds vanochtend. Een mens moet dus twee kaarten laten zien, wil hij airmiles en de bonus krijgen. Misschien kunt u me het nummer van de bonuskaart vertellen? Mijn airmilesnummer is 131728520. Na al deze ergernissen, denk ik erover om in het vervolg niet meer naar Albert Heijn te gaan. O ja, nog een ergernis is, dat Albert Heijn in Lochem weer verbouwd heeft, alles weer op een andere plaats staat en de koffiehoek aanmerkelijk gekrompen is. De Plus Markt, is een hele goede winkel in Lochem, we zullen er eens gaan kijken. Vriendelijk groetend, Anne de Vos van Steenwijk, Oosterwal 12, 7241 AP Lochem, ag.devos@kpnmail.nl

Een nieuwe bonuskaart of anders mijn nummer van de bonuskaart, airmiles zal ik niet meer sparen

Alle klachten die gemeld zijn door A.G. de Vos van Steenwijk