Klacht: Airfryer voldoet niet aan zijn verwachtingen. Review Philips geweigerd.

op 06 juli 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Bij Philips een review gegeven omdat ik toch mijn mening wilde geven.
Na plaatsing heeft men deze verwijderd. Blijkbaar was ik toch te eerlijk.

Lees:

Allereerst moet ik zeggen dat dit een super apparaat is maar alles wat super is heeft ook een grandioos minpunt. Het schoonmaken!!! Er wordt zo simpel over gesproken dat het eenvoudig schoon te maken is. (onzin) Het opspattend vet tegen het element en daarboven (propellor) is niet beschermd. Gigantische blunder van Philips. Het is niet te doen om het bovenste gedeelte schoon te maken. Je komt er gewoonweg niet aan. Wij hebben alles al geprobeerd om tussen het element door de bak schoon te maken. Is niet te doen. Er zijn mensen die hebben het element proberen te verwijderen met als gevolg afgebroken. WAAROM GEEN VERWIJDERBAAR SPATDEKSEL ONDER HET ELEMENT PHILIPS???? Dan de binnenbak en de grilplaat. Dit zou toch niet mogen. Geweldig apparaat met de nodige schoonheidsfouten wat ons als consument wel behoorlijk stoort!! En als je mij vraagt is in deze de aanschafprijs wel behoorlijk overdreven. Voor die prijs zou men deze elende niet mogen ondervinden. Eerlijk = eerlijk onze interesse gaat achteruit om dit apparaat te gebruiken. Hoe ouder de airfryer wordt hoe meer alles gaat aankoeken. (veelvuldig gebruik) gezin van 4 personen.

Volgens Philips heb ik niet aan mijn richtlijnen voldaan?????????
Ben slechts eerlijk geweest en mijn mening gegeven. Niet meer en niet minder.

Blijkbaar ben ik te eerlijk geweest en is het slecht voor de verkoop cijfers.

Philips zou eens contact met mij kunnen opnemen om tot een oplossing te komen ipv. mijn review te verwijderen. Maar nee Men wil veel verkopen maar men moet ook tegenover de klant eerlijk zijn en geen sprookjes verkopen of dingen verzwijgen en alles in de doofpot stoppen.

280 euro is veel geld. De fryer van Blokker is in no time schoon. Kosten? nog geen 100 euro. (heb deze ook in mijn bezit)

Tot nu toe altijd tevreden geweest maar in deze laat Philips zijn ware gezicht zien. Verkoop telt. Service of tevredenheid van de klant is bijzaak.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door sirplata
x