Klacht: Airfryer Philips HD9230/50 Art. Nr. 4002228

op 27 september 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Op 25 augustus 2016 kocht ik bij Blokker een Airfryer HD9230/50. Bij gebruik viel alles ontzettend tegen. Ik had een uitdraai gemaakt van Alles 4Free. Hier stonden alle artikelen op met temperatuur en baktijden, zelfs met winkels bij naam genoemd. Ik bakte diepvriesfrites van Aldi. 10 minuten op 200 graden. Na 10 minuten waren ze amper ontdooid. Uiteindelijk na 43 minuten konden we ze eten. Nog niet knapperig en niet bruin. Daarna kroketten van mora. 3 minuten voorverwarmen en 11 minuten op 200 graden. Ze bleven wit en niet lekker. De volgende dag Partysnacks Aldi geprobeerd. 8 minuten op 180 graden. Bami hapje net pudding. Fricandelletjes hard, bitterballetjes van buiten hard, van binnen lauw. De week daarop oven patat geprobeerd . Zelfde probleem als met de andere patat. Broodjes afbakken lukte wel en een beenhammetje braden lukte ook redelijk.Kortom, tot nu toe een waardeloos apparaat voor ons. Als ik het vooruit geweten had, had ik hem nooit gekocht. Wat nu te doen???

Als hij na behoren werkt.anders retour en geld terug.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door hopeloos2