Klacht: Airfryer HD9240 na 3 jaar en 2 x reparatie weer stuk

op 01 juli 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

De Airfryer heb ik 31 okt 2013 gekocht voor 200 euro. Ik gebruik de pan gemiddeld 1 keer in de week voor frietjes bakken. Na een jaar was hij stuk (electronisch gedeelte) en is opgestuurd. Kreeg hem terug als nieuw. Vorig jaar wederom kapot. Weer opgestuurd en diverse onderdelen zijn vervangen (vlgs. de reparatie rapport). Ik wilde vorige week frietjes bakken, alles werkt, alleen wordt niet warm. Uitgezet, dag later weer geprobeerd, wordt wel warm. Zojuist weer aangezet, wordt weer niet warm. Gebeld met de service afdeling, “helaas mw. de Airfryer valt niet meer binnen de garantie termijn. Voor een bijna 100 euro kunnen we de pan nakijken en evt repareren (op kosten van u)”

Philips verkoopt een hele dure pan en ik verwacht daar ook kwaliteit van.
Dit vind ik geen service en de naam Philips wordt hier geen eer mee gedaan. Vlgs het reparatierapport is vorig jaar het verwarmingselement vervangen. Dus heeft dat zelfs nog maar 50 keer zijn werk moeten doen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door jackels