Klacht: Airconditioning

op 10 augustus 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

3 keer in de week train ik op jullie sportschool in Venlo.
Door de airconditioning is het er zo koud dat ik met compleet trainingspak aan nog niet warm wordt. Met mij beleven mede sporters precies het zelfde.
We hebben dit al heel vaak bij het personeel gemeld maar volgens hun zitten er geen standen op de airconditioning en is het aan of uit, en volgens hun moet hij aan. Zelf ben ik er al enkele malen snot verkouden van geworden.
Toen ik het laatst weer melde bij de bedrijfsleider kreeg ik meteen het annuleringen formulier onder mijn neus geduwd zo van “rot maar op”
Dit lijkt mij toch niet de oplossing wat jullie voor je klanten voor ogen hebben.
Is er met ventilatie niet een beter oplossing te vinden in Venlo.
Mocht de situatie niet veranderen ga ik inderdaad op zoek naar een andere sportschool, zou jammer zijn want eigenlijk wil ik dit niet

Dat er frisse maar geen ijskoude lucht is.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

Bericht van fit for free

1 week geleden - Bedankt voor je melding. We begrijpen dat je airco belangrijk vindt, maar dat het niet te koud moet zijn. ;) Goed dat je dit ook weleens eerder hebt aangegeven bij onze club in Venlo. We gaan dit bericht oppakken en bespreken met de club. Zodra we antwoord hebben ontvangen, geven we je hier een terugkoppeling. :) Heb je in de tussentijd nog vragen voor ons? Stel ze gerust.

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 10 augustus 2017 om 13:14 geantwoord

Daar zijn we eindelijk, Jac. Sorry voor de late reactie. We hebben een terugkoppeling gekregen van onze club in Venlo. De club probeert zoveel mogelijk rekening te houden met onze leden over de airco. We begrijpen dat je naar aanleiding van jouw klacht (over de airco) een opzegformulier hebt gevraagd.
Graag willen we dit voorval bespreken in de club. Als je hier behoefte aan hebt, horen we het graag. :)

Alle klachten die gemeld zijn door Freza