Klacht: Airco

op 18 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo, een goedemiddag meneermevrouw.

Er is geen airco achterin in de bus van Utrecht centraal naar Leerdam station toe en andersom ook niet en met warme dagen is het achterin best wel warm. En veel mensen hebben er last van.

Groetjes,

Hikmet Öztürk

Als er een airco zou komen achterin in de arriva bussen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Hikmet, Er rijdt niet altijd dezelfde bus op dit traject. We hebben er namelijk ook bussen rijden waar wel airco in zit. Kun je ons ook vertellen welk busnummer het is welke geen airco achterin de bus zou hebben? Met vriendelijke groet, Zoë Medewerker Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Hikmet O.

2 maanden geleden - Lijn 85

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Dat begrijpen we. Maar weet je ook het busnummer. Lijn 85 is de lijn die op dat traject rijdt. Een busnummer kun je voorop de bus vinden of achterop de bus en bestaat vaak uit 4 cijfers. Met vriendelijke groet, Zoë Medewerker Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Hikmet O.

2 maanden geleden - Het gaat om alle bussen die van uit Leerdam naar Utrecht gaan en andersom ook

Arriva

Heeft op 18 september 2018 om 15:02 geantwoord

Het lijkt ons sterk dat er van alle bussen geen airco is.
We hebben namelijk wel bussen met airco. Als je merkt dat je in een bus zit die dit niet heeft willen we daarvan graag een busnummer ontvangen. Dan kunnen we gerichter kijken naar het probleem en daarvoor de juiste oplossing zoeken.
Ik zal het nu als algemeen bericht doorgeven.

Zoë

Heeft op 18 september 2018 om 15:05 geantwoord

Dat bussen airco hebben achterin in de lijn 85 van Leerdam naar Utrecht en heen en terug

Alle klachten die gemeld zijn door Hikmet O.