Klacht: Air kapot

op 12 augustus 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ongeveer twee maanden geleden heb ik wit/ grijze Nike air max 2017 gekocht en nu is de air uit de rechterschoen. Het zijn waanzinnige dure schoenen dus ik vind het niet kunnen dat die nu al stuk is. Ik ben altijd tevreden geweest over Nike air max daarom ook weer deze aankoop maar dit vind ik echt dood en dood zonde

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de air weer terug is en ik mijn schoenen weer kan dragen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

2 maanden geleden - Goedenavond, Wat vervelend om te horen dat de schoenen nu al kapot zijn. Ik kan mij goed voorstellen dat je hiervan baalt. Ik raad je dan ook aan om de schoenen als klacht te melden via jouw wehkamp account. Dit staat vermeld onder -klantenservice -artikelklacht melden. Nadat je dat hebt gedaan ontvang je per e-mail verdere instructies. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Kevin19951998