Klacht: Air hawk pro

op 29 juni 2017 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Ik had een air hawk pro besteld bij tommyteleschop die had ik ontvangen toen ik die oprn dee onbreekte 1 onderdeel ik had dit gemeld bij hun eerst gingen ze mij het missende onderdeel opsturen na weken wachten kreeg ik plots terug reactie dat ze het onbrekende onderdeel niet konden niet konden opsturen daardoor moest ik mijn airhawk pro terug versturen naar hun nu ze al ondertussen 10 dagen mijn airhawk pro hebben ontvangen schrijven ze dit

Hierbij informeren wij u dat uw order niet correct retour is ontvangen in ons magazijn. Helaas kunnen wij hierdoor de teruggezonden producten niet retour nemen en tot creditering van de aankoopsom overgaan.

Wij zullen als service alle teruggezonden producten gratis 30 dagen lang in onze opslag bewaren. U kunt deze producten op afspraak afhalen in ons warehouse te Breda. Maak hiervoor een afhaalafspraak bij onze klantenservice.

Indien wij binnen 30 dagen niets van u horen, gaan wij ervan uit dat u de teruggezonden producten niet meer retour wenst. In dat geval zullen wij deze uit de opslag halen en/of vernietigen.

Dus wat wilt beteken dat ik geen nieuwe krijg met alle onderdelen en ook mijn geld ben ik dus zeg maar kwijt wat kan ik hieraan doen want mijn geduld is op na weken en maanden voordurend mails sturen en wachten op antwoord

Als ik mijn geld terug ongvang

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 10 juli 2017 om 16:16 geantwoord

Beste Klant,

Na controle is gebleken dat er een foutieve retour boeking heeft plaats gevonden. Daarom hebben wij voor u een credit gemeld bij onze betalingspartner Afterpay. Deze zal zorgen dat uw factuur wordt afgemeld en indien nog een openstaand bedrag aan u terugbetaald.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door Lp4me