Klacht: Air Fryer

op 26 juni 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Telefonisch benaderd door Tommy Teleshopping. Aanbieding voor Airfryer. Had al eens gezeur gehad met TT maar wilde wel een Airfryer, eigenlijk van een ander merk maar deze is veel groter dus handiger voor een gezin met 6 personen. Er kon van alles in volgens de medewerker. We zouden er een handig boekje bij krijgen waar alles in stond.
Gisteren geleverd, we hebben alles open gemaakt, niks geen boekje, helemaal niets van enige vorm van gebruiksaanwijzing. Verder had de medewerker verteld dat bijv. frietjes er goed in konden. Ze hadden pas een feestje van de afdeling met meer dan 20 man en ze hadden maar 2 keer frietjes hoeven te bakken zo groot was het mandje. Maar het mandje dat hier bij zat is zo klein dat er niet eens een halve zak friet in kan…..Verder weet ik ook niet wat er in kan en geen gebruiks-aanwijzing….. Ben het zo zat met TT, ook al is het gratis uitproberen, ik heb alles weer ingepakt en hij gaat morgen weer terug. Zo slecht dit.

Als ik niet meer gebeld wordt door TT

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Tommy Teleshopping

9 maanden geleden - Beste mevrouw Koning, Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u telefonisch contacteert helaas tevergeefs. Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent tijdens kantooruren zodat wij u klacht kunnen bespreken. Met vriendelijke groet, Team Tommy Teleshopping.

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 06 september 2016 om 09:48 geantwoord

Beste Klant,

Helaas hebben wij niets van u vernomen. Wij zijn dan ook genoodzaakt uw klacht te sluiten.

Voor verder contact verwijzen wij u door naar klantenservice@tommyteleshopping.com.

Team Tommy Teleshopping

Alle klachten die gemeld zijn door tt219