Klacht: Ahallo actie

op 10 oktober 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Bij het reserveren met de ah voucher geeft roompot beach resort aan dat er beschikbaarheid is voor het 4 pers. Huisje voor een midweek 23-27 okt. Als ik hem wil reserveren krijg ik een foutmelding waardoor er nu geen beschikbaarheid meer is, ook niet op andere parken en ik de voucher niet kan gebruiken. Graag zou ik hiervoor een oplossing zien zodat ik alsnog met mijn kinderen gebruik kan nakende van deze voucher.

Wanneer ik toch nog een huisje kan krijgen voor mij en mijn kkndje in deze periode op bovengenoemd park of op hof Domburg voor de periode van 23-27 okt. A.s.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Miranda-1703

2 maanden geleden - Ahallo moet natuurlijk AH actie zijn!

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 11 oktober 2017 om 17:01 geantwoord

Bericht van Roompot

2 maanden geleden - Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw input. Wij vernemen graag in een persoonlijk bericht wat uw vouchercode is. U kunt hiervoor een email sturen naar info@roompot.nl Zodat wij voor u na kunnen kijken of de code (on)juist is en of er nog beschikbaarheid is. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Kwaliteit Roompot Vakanties

Alle klachten die gemeld zijn door Miranda-1703