Mijn Klacht:
slechte ah rond 6 uur alle vakken al leeg, er zijn 5 kassa,s in heel het jaar zijn er minstens maar 3 kassas open. Geen kartonnen dozen, nu regelmatig ook geen plastice boodschappen tassen. hoe krijgt een boodschappen winkel t voor elkaar geen boodschappen tassen te verkopen. terwijl er een rij staat kassas poetsen en maar 1 kassa open laten..
Gewenste Oplossing:
wanneer ze hun zaakjes goed regelen meer inslaan van producten, ik blijf van mening dat ze hun pand moeten verbouwen. te weinig ruimte voor een grote voorraad. meer kartonnen dozen inslaan, en boodschappen tassen niet iedereen wil een tas van 1 euro kopen. meer personeel aan nemen zodat alle kassas eenkeer open zijn en de mense minder lang hoeven te wachten.. Brood is letterlijk al op om 7 uur savonds.. boodschappen tassen hoort een winkel te hebben. anders beter de cijfers in de gaten houden welke producten, snel opgaan om ze aan te vullen.

