Klacht: AH bezorgen

op 05 februari 2018 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Vanavond zou ik tussen 18:00 en 20:00 de boodschappen bezorgd krijgen, daarvoor betaal ik met veel plezier servicekosten. Nu is de bezorger 2 minuten geleden vertrokken (23:00), en de boodschappen waren dus bijna drie uur te laat bezorgd en er worden nog steeds servicekosten gerekend. Kan iemand mij dat uitleggen?
Voor de communicatie omtrent deze vreemde bezorging, ik heb zelf driemaal contact met AH opgenomen. Steeds werd mij vertelt dat de boodschappen elk moment geleverd zouden worden, Dat is driemaal niet juist geweest, of ik interpreteer ‘elk moment’ verkeerd.
Deze telefoongesprekken zijn opgenomen voor trainingsdoeleinde, gelukkig!
Wil diegene ook meenemen in dit verhaal dat de bezorger mij hier geen antwoord op gaf, hij al bellend met de afdeling ‘planning’ weg is gelopen.

Eigenlijk ben ik benieuwd naar een voorstel hoe ik hier mee om moet gaan. Waardoor is mijn verwachting anders dan dat het deze avond gelopen is.

Laat ze eerst maar eens contact opnemen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bjdegroot