Klacht: Agressieve onbeschofte bezorger

op 06 juni 2016 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Maandag 6 juni 2016 zo rond half 2
Stopt een busje van GLS met 3 grote zware dozen
Bezorger zet de 3 grote zware dozen op de oprit naast ons huis en ik vraag netjes of hij ze binnen wil zetten omdat ik een spierziekte heb en de dozen te zwaar voor me zijn
De bezorger zegt dat hij dat niet wil omdat hij in tijdnood zit
Ik zeg ik kan hier niets met deze dozen op straat,ik kan ze niet binnen zetten ivm met mijn spierziekte
De bezorger dreigde de dozen weer mee terug te nemen,als ik niet zou tekenen,dus heb onder dwang van bezorger getekend,omdat ik alleen nette tekst en geen schuttingtaal of scheldwoorden mag gebruiken kan ik niet vermelden wat de bezorger zoals tegen me zei

Kan niet meer opgelost worden,dozen staan op staat,nu maar hopen dat niemand ze meeneemt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

General Logistics Systems (GLS)

Heeft op 15 juli 2016 om 08:19 geantwoord

Geachte C. Wijling,

G.L.S. heeft uw klacht 06 Juni 2016 j.l. ook telefonisch met u besproken en afgehandeld. De klacht is ook met de bezorger besproken. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

met vriendelijke groet,

Medewerkster Quality
General Logistics Systems Netherlands B.V

Alle klachten die gemeld zijn door Ujmik