Klacht: Agressieve haarkleuring

op 21 december 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 19-12 een pakje Lóreal preference haarkleuring gekocht Highlight Balage. Ik heb me helemaal aan de gebruiksaanwijzing gehouden echter is de kleur heel anders uitgepakt dan op de verpakking staat.. Dusdanig dat ik de volgende dag genoodzaakt was naar de kapper te gaan.
Echter konden zij de verkleuring niet wegkrijgen met als conclusie dat het extreem agressieve kleuring betrof.. Dit ben ik niet van Lóreal gewend!
De kosten voor de kapper zijn aardig in de papieren gelopen en daarom wilde ik deze klacht bij jullie neerleggen.

In afwachting van uw reactie
Met vriendelijke groet,
Margot van Ravensberg

Gewenste Oplossing:

Graag een tegemoetkoming voor de gemaakte kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Gootje10