Klacht: Agressieve bezorger

Woensdag 11 mei hebben wij een zending die door jullie geleverd is moeten weigeren. De dozen waren gemangeld en wij hadden een bijzonder agressieve bezorger die de dozen op elkaar smeet. Toen wij hem hier op aan spraken zei hij dat wij niet moesten zeuren en dat het hij het anders maar weer mee zou nemen. Zijn houding was erg vijandig. Hier zijn wij totaal niet van gediend. Hij weigerde ook enige verantwoordelijkheid te nemen voor zijn gedrag en omgang met onze zending. Foto’s zijn gemaakt maar kan ik hier niet bijvoegen. We hebben meteen contact opgenomen met de verzender die met jullie contact op nam. Jullie geven aan dat wij, als ontvanger de klacht moeten indienen, terwijl de verzender de opdracht geeft. Deze verantwoordelijkheid neer leggen bij de ontvanger is onjuist en erg storend.

Nu, ruim een week later, heb ik nog steeds geen zending en heeft het al flink wat derving opgeleverd. Hiervoor gaan wij ook, mede omdat wij jullie manier van werken onacceptabel vinden, een schadeclaim indienen. Daarnaast verwachten wij dat de bezorger aangesproken wordt op het gedrag en dat wij zullen merken dat dit gedrag niet meer plaats zal vinden

Zie omschrijving klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door De Dondersteen