Klacht: Agressief gedrag undercover

op 01 juni 2021 over Vomar in de categorie Supermarkten

Dinsdag 1 juni 2021 Betreft: klacht undercover
Geachte heer Visser,
Zaterdagmiddag ben ik, in bijzijn van een van uw medewerkers, door een vrouwelijk undercover aangehouden i.v.m. mogelijke ontvreemding van goederen uit uw filiaal.
Bij deze wil ik een klacht indienen over zowel haar handelswijze als haar attitude.
Mevrouw liep op mij af en zonder wat te vragen doorzocht zij mijn tas.
Haar meer dan directieve, want dominant en intimiderend, attitude is geen incident.
Mevrouw in kwestie had een week daarvoor geconstateerd dat ik bij de AH vestiging op de Kleine Wittenburgerstraat een krant was vergeten af te rekenen.
Ook daar voerde haar dominant en intimiderend gedrag de boventoon. In deze pakte ze de kar af en sommeerde mij mee te komen om op kantoor de politie op te roepen.
Een half uur later kreeg ik een anoniem verbaal – waarbij 5 fouten o.m. geboortedatum, afwezigheid van het artikel, benoemen van overleg met de manager die niet had plaatsgevonden, etc. maar dat terzijde – waarbij een boete in het vooruitzicht werd gesteld alsmede een verbod de locatie een jaar lang niet te betreden.
Ook vond ze dat de politie mij mee moest nemen wat niet gebeurde want de politie meldde haar dat ik niet geregistreerd stond.
Dezelfde dag heb ik de manager van het AH-filiaal aangeschreven die mij toezegde dit uit te zoeken en mij terug te bellen.
Daags erna werd ik door de filiaalhouder teruggebeld en bood hij zijn excuses aan. Het verbod werd opgeheven, de aangifte vernietigd en de politie zou hierover worden verwittigd.
Het gaat dus niet om een eenzijdig incident maar om een obsessief gedrag van deze undercover die niet over een onderscheidend vermogen beschikt hoe zich te gedragen en welke sociale attitude aan te nemen anders dan er direct met een gestrekt been in te gaan.

De verantwoordelijkheid ligt bij de filiaal managers om hier, al dan niet, handelend in op te treden

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H. Pauwels