Klacht: agis en incassade super slechte dienstverleners cijfer -0 krijgen ze!!!

op 13 januari 2014 over Agis in de categorie Verzekering

agis heeft mij in maart 2012 aangemeld bij het cvz als wanbetaler,ik heb gelijk bezwaar aangetekend en telefonisch contact met hun gehad die gesprekken heeft agis geblokkeerd in mijnagis!! ik kan die gesprekken niet openen terwijl ik in mei 2010 een stabilisatie overeenskomst ondertekend heb,het enigste jaar dat ik geen premie heb betaald is 2009!! het cvz heeft mij een beschikking gestuurd dat ik onterecht ben aangemeld en dat de aanmelding ongedaan is gemaakt ik kreeg een afrekeningsspecificatie gekregen dat ik niks hoefde te betalen. sinds mei 2012 heeft incassade beslag gelegd op mijn zorgtoeslag tot heden. agis brengt mij ook rekeningen van de apotheek die ik al contant betaald had en rekeningen van nota,s terwijl ik die dagen nooit bij de apotheek ben geweest!! of deze medicijnen gebruikte .Agis heeft de vordering uit handen gegeven aan incassade die vertellen dat de vordering 3400 euro is, mijn zorg kosten zijn iedere maand 225 euro inc bestuursrechtelijke premie en eigen risico en de aanvullende verzekering ik heb hun alle betaalbewijzen van de afgelopen 3 jaar aangetekend verstuurd het is nu 4 weken geleden en als ik bel vertellen ze mij dat ze brief niet ontvangen hebben, het cvz heeft sinds februari 2012 al meer dan 3100 ontvangen heb ik bevestigd gekregen in een overzicht van het cvz + 1.5 jaar zorgtoeslag en toch beweren ze dat ik hun 3400 euro schuldig ben en omdat ze al nattigheid voelen kreeg ik van de week een nieuwe vordering van incassade uit het jaar 2008 deze heb ik niet erkend omdat deze verjaard is
De puinhoop is nog groter dan dat ik hier opschrijf dit is nog een kleine samenvatting

Dat ze deze fout zo snel mogelijk rechtzetten en ik dat zo snel mogelijk kan overstappen naar een andere zorgverzekeraar.
Naar de geschillencommissie of een gerechtelijke
procedure starten tegen agis en incassade en een schadevergoeding eisen voor de schade die ze hebben aanricht en mijn teveel betaalde gelden terugbetalen met alle bijkomende kosten

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Agis

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Agis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mell