Klacht: Agis de grootste oplichters!!!!

op 03 februari 2014 over Agis in de categorie Verzekering

Beste mensen, ik ben verzekerd bij de Agis en ik heb zoveel spijt dat ik niet overgestapt ben!!! Ik heb vorig jaar aangegeven dat ik het eigen risico van 350 euro in termijnen wilde betalen. Hier is bij Agis iets verkeerd gegaan, waardoor er opeens allemaal kosten van mijn rekening werden afgeschreven. Als oplossing is mij aangeboden om alsnog het openstaande bedrag in termijnen te betalen. De eerste betaling heb ik zelf overgemaakt, waarna ik een aantal dagen later een brief thuiskreeg dat de betalingsregeling gestopt werd. Dit, omdat het niet automatisch was afgeschreven, maar zelf was overgemaakt. Ik heb met verschillende mensen gebeld en meerdere malen aangegeven dat ik wel tijdig betaald heb. Ze hebben het gecontroleerd en gezien dat het bedrag op tijd op hun rekening stond, maar hielden voet bij stuk!!!!!! Pas nadat ik een klachtenbrief opgestuurd heb, kreeg ik te horen dat de betalingsregeling weer inging. Nou dan zou je denken dat het opgelost is, maar nee hoor!!!! Ik heb laatst een declaratie ingediend, waarvoor ik ongeveer 300 euro moest terugkrijgen. Krijg ik opeens te horen dat ik het geld niet terugkrijg!!!! “Sorry meneer, wij hebben het bedrag verrekend met uw openstaande betalingen.” BESTE AGIS, IK MOET OOK GEWOON MIJN TANDARTSKOSTEN BETALEN. Heeft de betaalingsregeling opeens geen enkele waarde meer????? De behandeling van klachten is echt 10 keer niks, je wordt niet gehoord en je voelt je machteloos. Als de ene medewerker iets zegt, schrijven ze dat op in de computer en krijg je hetzelfde verhaal te horen als je met een andere medewerker spreekt. De klantenservice is bagger en de mensen zijn super brutaal. Ik raad deze zorgverzekering echt heel erg af!! Voor mij nooit meer Agis. Bah bah bah.

Ik wil dat de gemaakte afspraak nagekomen wordt. Ik betaal netjes het bedrag volgens de betalingsregeling en Agis keert mijn declaratiebedrag uit.

Alle klachten die gemeld zijn door Nessamii