Klacht: aggressieve verkoop?

op 26 januari 2014 over Bamboo by Courlux in de categorie Internetshops - Kleding

op mijn verzoek via e mail levering gestopt. U blijft toch toezenden. heb volgens geldende regels postorder bedrijven de zending binnen 7 dagen geretourneerd.nu een rekening, inmiddels verhoogt met 10 euro en dreigement met deurwaarder!!( de rekening die ik heb heeft betrekking op een reeds geretourneerde zending) ik zal deze ook niet betalen!

kwijtschelding laatste rekening en excuses voor de aggressieve benadering

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bamboo by Courlux over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Bamboo by Courlux een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bamboo by Courlux

Heeft op 12 februari 2014 om 07:46 geantwoord

Geachte meneer,

Wij hebben de zending helaas (nog) niet retour mogen ontvangen. Vandaar dat er een herinnering gestuurd is.
Wij nemen nog even contact op met de post. Als wij u volgende week woensdag 19 februari nog niet gecontacteerd hebben, kunt de herinnering als niet verzonden beschouwen.

Verder is alles opgezegd.

Lisa van de Berg
Courlux Klantenservice

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bamboo by Courlux in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bamboo by Courlux een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door diggerAbraham