Klacht: Afzegging train more

op 13 november 2015 over TrainMore in de categorie Sportclub/-school

Ik heb 11 oktober mijn studenten abonnement stopgezet. Ik kreeg gelijk een e-mail dat ze het binnen hadden gekregen.
Bij het uitschrijf formulier stond dat, na de officiële eind-datum je nog één maand opzegtermijn hebt en daarvoor je sleutel moest inleveren. De sleutel had ik diezelfde week al ingeleverd, geen probleem dus. Afgelopen afschrijving zou dan de laatste moeten zijn. Echter kreeg ik gisteravond een e-mail van Train More dat ze mijn uitschrijving hadden verwerkt en dat de automatische incasso automatisch stop word gezet op 1 februari 2016. Dit zou betekenen dat ik nog 4 keer het bedrag zou moeten betalen.

Wanneer Train More de automatische incasso stopzet volgens de afspraak.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TrainMore

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar TrainMore over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TrainMore nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TrainMore in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TrainMore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TrainMore

Heeft op 22 september 2016 om 14:23 geantwoord

Beste heer/mevrouw Boer,
Hartelijk dank voor uw feedback via deze website. Als het goed is, is uw probleem inmiddels verholpen. Zo niet dan vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@trainmore.nl. Uiteraard kunt u ook langs gaan bij de desbetreffende TrainMore vestiging. Sportieve groet Team TrainMore

Alle klachten die gemeld zijn door Willemijnsophie