Klacht: afwijkende productinformatie

op 29 juni 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Het werkelijke product wijkt af van hoe het word gepresenteerd op de site/app. Je besteld aan de hand van hoe het product eruit ziet. In mijn ogen is dit oplichterij.
Ik heb veel langer moeten wachten op het product dan word aangegeven op de site/app.
Track en Trace werkt alleen maar tot de Nederlandse grens, hiervoor betalen heeft dus geen meerwaarde.
Wanneer je in gesprek bent met een medewerker van miniinthebox dan word je vervolgens geblokkeerd op social media en je klacht word als opgelost gecategoriseerd.

Het horloge leveren zoals het eruit ziet in de productomschrijving.
Je wilt toch ook geen Nike schoenen waar vervolgens Noke opstaan?
Het Smael horloge heeft bij de productomschrijving duidelijk S-shock op het horloge staan, op de foto onder ziet u dat dit niet het geval is. Dit horloge is een replica van de Casio G-shock mudmaster en dit is ook de reden dat ik dit horloge heb aangeschaft.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

2 maanden geleden - wat is het bestelnummer van deze reactie. Houdt u er rekening mee dat willen de beste oplossing voor een probleem van onze klanten vinden en soms duurt dat wat langer, maar we geloven in wederzijds respect. Dit betekent hoe groot het probleem ook mag zijn: beledigende en onredelijke verzoeken zijn voor ons niet aanvaardbaar. Wij hanteren deze politiek ook op onze sociale media. Dus als u uw grieven wilt posten op onze site zonder eerst op een antwoord te wachten van ons, behouden wij ons het recht voor om u te blokkeren of uw probleem als opgelost te beschouwen...

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 04 juli 2017 om 00:25 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door alvinmoller