Klacht: Afwijkende eetstoel

op 08 juli 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Zes leren eetstoelen gekocht waarbij een stoel afwijkt.
De naad in de rug is zit hoger zodat er een bult in de rug ontstaat.
De andere vijf stoelen zijn netjes afgewerkt.

Sanders Meubelstad weigert deze in te ruilen of ter plekke te repareren

Ik ben pas tevreden wanneer de stoel wordt geruild voor een nette afgewerkte stoel zodat zes stoelen gelijk zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

Reactie van de melder van de klacht EmielG

1 jaar geleden - Het was te verwachten dat Sanders Meubelstad mijn klacht niet in behandeling zou nemen. Doet Klacht.nl hier niets mee? In dat geval heeft het dus geen nut om een klacht op Klacht.nl te plaatsen. De subheading 'helpt klachten oplossen' is dus niet relevant op deze site en ik raad het dan ook sterk aan om het aan te passen of te verwijderen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanders Meubelstad nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

Bericht van Sanders Meubelstad

1 jaar geleden - Beste EmielG, Wij zullen uw melding betreft de stoelen nogmaals bespreken en er bij u spoedig op terugkomen. Met vriendelijke groet, Sophie van Webcare Sanders Meubelstad

Reactie van de melder van de klacht EmielG

1 jaar geleden - Zaterdag 16-07-2016 heb ik van Elise Kuijpers twee voorstellen gekregen dat ons blijkbaar tegemoet zou moeten komen. Met beide voorstellen kan ik niet meegaan. Sanders Meubelstad heeft, in de eerste instantie, telefonisch mijn klacht afgewezen en pas gereageerd nadat ik de klacht op klacht.nl heb geplaatst. Vanwege dit feit vind ik dat Sanders Meubelstad op zijn minst de stoel komt inruilen voor een nieuwe correcte stoel. Dit heb ik als tegenvoorstel ingediend. Dus het tweede voorstel (de eerste voorstel is geen optie) dat ik het zelf zou moeten komen halen, kan ik niet mee instemmen omdat Sanders Meubelstad een afwijkende stoel (overige 5 zijn goed) heeft geleverd en dus een goede service dient te bieden door het op mijn adres om te ruilen om het op deze fatsoenlijke manier op te lossen. En nog steeds geen reactie ontvangen.

Reactie van de melder van de klacht EmielG

1 jaar geleden - Vandaag is eindelijk de stoel omgeruild. Helaas heeft de nieuwe stoel hetzelfde gebrek. Na het telefonisch gesprek (waarin dezelfde excuus wordt gebruikt) met de klantenservice heb ik de nieuwe stoel onder protest aangenomen. Blijkbaar controleert DMG zijn producten bij de fabrikant niet en levert dus vaak inferieure producten. Ik raad dan ook aan om nooit meer bij DMG, of bedrijven die onder deze groep valt, te kopen.

Alle klachten die gemeld zijn door EmielG