Klacht: Afwezigheid van service

op 05 juli 2012 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Na een paar maal gebruik bleken enkele kleine maar scherpe gietgalletjes op sommige bekers de sluitringen te slopen zodat lekkage optrad bij gebruik.
Niet zo fris in het motordeel, want daar is het lastig schoonmaken.
Ok, kan gebeuren, no sweat, maar….
Er is melding daarvan gemaakt en om wederzijdse (verzend en afhandelings-) kosten en moeite te sparen heb ik zelf het probleem opgelost door polijsten van bekerranden.
An sich nog best wel wat werk overigens.
Ik zit nu met een tweetal (2 mixunits) beschadigde ringen en heb nu de als reserve bedoelde ringen aangesproken.
Toch is dit niet helemaal juist voor mijn gevoel, daar het hier om een productiefout gaat.

Ik heb in drie e-mails gepoogd om een oplossing aan te vragen en waar gaat het nou helemaal over? 2 siliconenringetjes van een paar cent het stuk?
Echter, geen enkele reactie kwam terug en dit valt dus onder een overduidelijk onbeschoft, onproffesionele onverschillige rothouding naar een klant toe. Temeer omdat ik feitelijk hun eigen probleem opgelost heb in mijn tijd en op mijn kosten. Ook op de vraag m.b.t. reserve onderdelen of extra bekers werd stomweg niet geantwoord, we hebben het hier over weken doorlooptijd overigens tussen mailtjes.
Mailtjes worden op verzoek toegestuurd, gaarne aangeven
Mailtjes van TT zijn er niet, dus dat is makkelijk.

Als eerste:
Gemeend excuus wegens onverschillig onproffessioneel gedrag.
Als tweede:
Vervanging van de twee beschadigde ringen van de mixunits.
Als derde:
Informatie waar reservemateriaal en extra artikelen te krijgen zijn.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 10 juli 2012 om 14:45 geantwoord

Klant onze excuses aangeboden vanwege de verlate reactie op de verstuurde e-mails. Wij hebben de klant extra siliconen ringen verstuurd, helaas konden wij geen extra feestbekers toezenden, daar wij deze niet in ons assortiment hebben.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tommy Teleshopping beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door tstrkstr