Klacht: Afwerking leren bank

op 11 oktober 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

In 2015 kregen wij onze bank. De witte stof vertoonde meteen vlekken. Bank opgehaald en na 3 maanden terug. Afwerking was zeer slecht. Na een paar dagen ook weer vlekken in de stof. Na hulp van rechtsbijstandverzekering mochten we een nieuwe bank uitzoeken. Wit leer ditmaal met een forse bijbetaling. De bank kwam en zag er lelijk afgewerkt uit. Naden scheef, het hoekstuk was/ is hoger en er zijn overal kieren. Na over en weer bellen en monteur toch maar besloten de bank weer op te laten halen. Vanochtend kwam na 2 maanden de bank terug. Er is niets aan gedaan. Alle naden zitten nog scheef, middenstuk past niet en is nog hoger, kortom de bank is 2 maanden voor niets weggeweest. Sanders wil geen monteur sturen. Wij zijn klaar met Sanders

Als Sanders zijn verantwoordelijkheid neemt en een oplossing zoekt. Tot nu toe doen ze niets.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Wendy van Raam-Boot

1 maand geleden - Sanders meubelstad heeft gebeld. Ze doen helemaal NIETS. Zoals onze bank eruit ziet, zien ze er allemaal uit. Koop daar dus maar nooit een bank! Gelukkig gaat de juridische bijstand erachter aan. Had echt meer service van dit bedrijf verwacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Wendy van Raam-Boot