Klacht: Afwasmachine kapot na 12 dagen

op 19 december 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Op 5 dec via wehkamp een afwasmachine van wehkamp ontvangen. Op 6 dec geinstalleerd en op 18 dec is deze stuk gegaan.
Contact opgenomen met Wehkamp die besteden het uit aan Beko. Daar ben ik het op zich al niet mee eens want ik koop bij wehkamp, niet bij beko.
Vervolgens ben ik gebeld door Beko, moet ik 9 dagen wachten op een monteur. Ik geef aan bij Beko ik wil een nieuwe aangezien het apparaat maar 12 dagen gewerkt heeft, die verwijzen me terug naar Wehkamp.

Omruilen van het product aangezien deze binnen de zichttermijn kapot is gegaan.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

9 maanden geleden - Goedemorgen, Inmiddels zie ik dat het verder is opgelost voor je door mijn collega. Mocht je toch nog vragen hebben of kunnen wij iets voor je doen mag je een mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Patricia2809

9 maanden geleden - Bedankt! Indd opgelost het apparaat wordt omgeruild.

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 19 december 2017 om 13:29 geantwoord

Goedemiddag,

Dat is fijn om te horen! Ik hoop dat het zo goed opgelost wordt en voor nu wens ik je een fijne dag! Over het contact met Beko: Zij hebben het meeste verstand van hun eigen producten. Wij hebben dan ook het idee met dergelijke reparaties/beoordelingen dat de eigen leverancier dit het beste kan.

webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Patricia2809