Klacht: Afval plastic zakken en zand in salade kip bakken.

op 29 juni 2012 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Afgelopen week heb ik 2 bakken salade kip bij de Albert Heijn vestiging in Malden gehaald.
Op mijn werk maakte ik de bak open en na enkele happen bleek ik ineens een stuk
blauw plastic (van een plastic zak) op mijn vork te hebben. De letters DPE in het zwart zijn
daarop zichtbaar.
De salade smaakte ook niet echt goed. Zanderig zelfs, en heb het daarna meteen
laten staan. Mijn collega die de 2de bak had, had ook een vreemde zanderige smaak.
Na enkele uren kreeg ik buikpijn en ben later die dag iets eerder naar huis gegaan.
Dat vond ik zeer vervelend omdat ik hierdoor mijn bonus van € 50,- van ‘niet
ziek zijn’ hierdoor ben kwijtgeraakt.
Een heel duur bakje salade dus.

Ik was hier zeer boos over en wilde eigenlijk meteen bij de consumentenbond een
klacht over indienen, maar uit fatsoen gaf ik eerst de AH gelegenheid gegeven om hierop te reageren.

Hun reactie was uitermate klant-onvriendelijk en onmenselijk.
Of ik het bonnetje (alsof een normaal mens een bonnentje van een week oud van twee bakjes salades bewaard), de code van de bak en het plastic even wilde opsturen, waarna zij na een intern onderzoek zouden bepalen of ik wel het recht had om met `t bonnetje 2 nieuwe bakken kon ophalen.

Waar halen ze de gore moed vandaan ? En alsof ik nu nog bij hen iets wil gaan halen. Arrogantie ten top.

Het plastic afval dat ik aantrof zal ik alsnog opsturen. Niet naar hen, maar naar de Keuringsdienst van Waren.

Wat mij betreft mogen ze die toko daar sluiten.

Ze hadden op z`n minst m`n kwijtgeraakte bonus v 'niet ziek zijn' kunnen vergoeden.
En daarbij een fatsoenlijke vv bon voor de ellende die ik die dag had.

Alle klachten die gemeld zijn door kipsalade