Klacht: Afterpay komt zijn plicht niet na en bied totaal geen bescherming

op 03 oktober 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Na een telefoon bij webshop Chamel te hebben besteld heb ik na veel gebel en gemail nooit een pakje ontvangen.Via Chamel nog wel een annulering van de bestelling ontvangen en per mail doorgegeven aan afterpay.
Deze blijft mij echter voorduren achtervolgen om de rekening te betalen met verhogingen erbij.
Nu hebben ze de schuld verkocht aan incassobureau Lindorff die meteen van wal steekt met betalen anders na 14 dagen 40 euro incasso kosten erbij.
Deze partij Is meteen ook van mening dat het mijn schuld Is.
Kortom ik heb nooit een pakje ontvangen ik heb bewijs dat bestelling Is geannuleerd en er Is geen bewijs dat er een pakje ter waarde van 182 euro is afgeleverd.
Dit is wat er op afterpay site staat:

Zorgeloos online winkelen
Betalen doe je achteraf, nadat je de bestelling veilig ontvangen hebt. Dan weet je zeker of het product bevalt en betaal je alleen voor wat je wilt houden. Zo beschermen wij jou als consument, dat is wel zo prettig.

Zodra de bestelling geleverd is, ontvang je een betaaloverzicht per e-mail. Deze kan je direct via de betaalknop of binnen 14 dagen voldoen. Dat is zorgeloos online winkelen zonder verplicht account.

Nou vergeet het maar, ik wordt al vanaf april achtervolgt met rekeningen.
Ik ben niet van plan te betalen voor iets wat ik niet heb gekregen. Ik heb niet voor niets voor afterpay gekozen om veilig en beschermd te winkelen.
Mijn vraag sta ik nu in mijn recht of niet.
Het staat zwart op wit op de website.
Ik ben een onschuldige consument en voel me zwaar gedupeerd.
Ze hebben een publieksprijs Award gekregen , maar tonen niet aan of ze het waard zijn.

Ik ben pas tevreden als ze doen waar ze voor staan.
En mij vrij te spreken en geen rekeningen sturen ook niet via incasso bureau Lindorff.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Afterpay

1 maand geleden - Beste Frans Nagel, Dank u wel voor uw bericht. Wij begrijpen dat dit een zeer vervelende kwestie voor u moet zijn. Wij hebben afgelopen maandag telefonisch contact met u gehad, en mijn collega heeft een bericht verzonden naar chamel met het verzoek deze order alsnog te annuleren omdat uw order ten onrechte is overgedragen naar het incassobureau. Helaas heeft webshop chamel niet eerder actie voor u ondernomen om de order te annuleren. Wij gaan deze kwestie meteen voor u in behandeling nemen omdat u wel een bericht van annulering heeft ontvangen. Graag zou ik aanstaande vrijdag telefonisch met u in contact komen om met u tot een oplossing te kunnen komen. Wilt u zo vriendelijk zijn om een e-mail te sturen naar klachten@afterPay.nl? Ik spreek u dan graag vrijdag om deze kwestie samen met u op te lossen. Met vriendelijke groet, Lilian Klachtenmanager AfterPay

Alle klachten die gemeld zijn door F Nagel