Klacht: Afterpay

op 12 september 2017 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ls,

Ik wilde een bestelling plaatsen bij Body en Fit en met Afterpay betalen.
Echter tot mijn verbazing werd ik niet geaccepteerd ondanks dat ik vaker via Afterpay betaald had en nooit problemen heb gehad.
Wat blijkt?? Mijn huisgenoot zit in de schuldsanering WSNP en daar moet ik dus voor boeten..
Afterpay kijkt niet naar de naam maar naar het adres.

Ik voel me gediscrimineerd en belazerd.

Vriendelijke groet

Gewenste Oplossing:

Excuses en acceptatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 12 september 2017 om 15:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Y. van Bodegraven,

Bedankt voor je bericht.Wij hebben je per mail en per telefoon reeds geïnformeerd.

AfterPay is een service. Op dit moment is de afweging gemaakt om die service niet aan jou aan te bieden. Ik begrijp dat dit vervelend is, het spijt mij jou niet anders te kunnen berichten.

We vertrouwen erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Monique

Heeft op 12 september 2017 om 15:47 geantwoord

Onder de maat

Alle klachten die gemeld zijn door ettevi3105