Klacht: Afstemming vertrek Arriva met ns

op 15 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op woensdag jl kwamen wij vanuit Amsterdam in Sittard. Deze trein had 3 minuten vertraging, maar wij zouden 4 minuten tijd hebben om over te stappen, in de trein richting Heerlen. Wat schetst onze verbazing, na in en uitcheqen, zagen wij de trein net voor onze neus vertrekken samen met vele anderen die dit ook niet konden geloven dat zoiets gebeurt. Waar is de klantvriendelijkheid van arriva, dit is niet de eerste keer dat ons dat overkwam, wij dachten toen dat het een incident was, maar bij navraag blijkt dat vaker te gebeuren. Is hier echt niets te vebeter

Wij zijn tevreden als de aansluiting met de ns treinen iets versoepelt kan worden.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Bets van Loo, Jammer om te lezen dat de trein voor jullie neus is vertrokken en jullie daardoor de overstap niet hebben kunnen halen. Begrijpelijk dat jullie daar van balen. Ik wil de klacht graag intern doorsturen zodat deze ten behoeve van de evaluatie van de dienstregeling meegenomen kan worden. Ik ontvang dan graag meer informatie over de reis: - Hoe laat kwamen jullie woensdag 14 juni aan op station Sittard? - Hoe laat wilden jullie op de trein richting Heerlen stappen? Ik hoor graag van jullie. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 28 juni 2017 om 09:23 geantwoord

Beste Bets van Loo,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jullie ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

Mochten jullie nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik jullie om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Jullie vinden ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

^MR
Webcareteam Arriva