Klacht: Afspraken worden niet nagekomen,kapotte telefoons!!! Service is echt beroerd!!!!!

op 10 september 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Een iPhone 6s besteld voor mijn zoon. De iPhone kwam binnen, na installatie bleek de KOPTELEFOON aansluiting KAPOT.
Deze conclusie trokken we dus 20 minuten na ontvangst van de telefoon.

Direct gebeld met Belsimpel.
De telefoon moest teruggestuurd worden en zou gerepareerd worden óf er zou een nieuw toestel teruggestuurd worden.

Ik gaf aan absoluut niet te willen starten met een ‘gerepareerd’ toestel.
Alsof wij na 20 minuten een telefoon zouden slopen en meteen klantenservice zouden bellen.

Ze bleven stug en moesten eerst onderzoek verrichten.

Ik wilde mijn geld terug hebben, omdat er niet begripvol werd gereageerd, geen suggesties werden gedaan aan extra service (bv een leentoestel) en er vanuit de klantenservice een lijstje met standaard zinnetjes werd opgedreund. Deze mensen zijn geïnstrueerd om in communicatie de informatie alleen maar te ‘zenden’

Ik besloot gebruik te maken van het herroepingsrecht, zodat ik mijn geld terug kon krijgen. Ik heb een brief gemaild en dezelfde brief in het doosje gedaan waar de kapotte iPhone in zat. Dit heb ik bewust gedaan, om iedere vorm van onduidelijkheid te voorkomen.

Ik kreeg een schriftelijke bevestiging van ontvangst van de telefoon, en dat ik mijn geld terug zou krijgen binnen 3 tot 5 werkdagen.

Vervolgens krijg ik 3 dagen later ineens een nieuwe Iphone 6s binnen.
Mijn zoon had deze al uitgepakt (niet wetende dat ik mijn geld had teruggevraagd).
Hij installeerde hem en…………..

wederom de KOPTELEFOON aansluiting KAPOT!

Ongelooflijk dat twee gloednieuwe Iphones 6s hetzelfde mankement hebben.
Het was echt een andere, want het Imei nummer was anders maar los daarvan, wat deed die telefoon in godsnaam in mijn huis???

Wederom de klantenservice oftewel, de “klanten te woord zenders” gebeld.
Het riedeltje:
* Tja, allemaal heel vervelend.
* Ik zie niet staan dat u geld terug wilde
* Dat is ‘ergens’ fout gegaan.
* Ik adviseer u de telefoon terug te sturen, we hebben een mailtje gestuurd met de retourinstructies…. bla blabla
* Tja jammer dat u nu langer moet wachten op geld terug…
* De naam van mijn baas waar u een klacht in wil dienen? Tja…. ik mag geen gegevens van collega’s …..
* Hier is het mail adres…. info@belsimpel…..
pfffffffffffffff

Wat nou langer wachten op geld terug????
Ik heb zwart op wit staan dat ik mijn geld terug krijg binnen 3 tot 5 werkdagen.
Ik vroeg niet om die iPhone! Toevallig heeft mijn zoon hem aangenomen en wil ik hem terug sturen net als de vorige……. Beetje vertrouwen….. ho maar.

Zij houden zich niet aan de afspraken!!!!
Onbetrouwbaar bedrijf, geen empathie en zeer klantonvriendelijk.

Geld terug, aanstaande maandag al, + 2x verzendkosten.
Bonnetje van de eerste keer heb ik niet meer, want is aangetekend verzonden. Dat kunnen jullie ook gewoon nagaan.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 13 september 2016 om 20:35 geantwoord