Klacht: Afspraken worden niet nagekomen door begeleiders

rikpos46 op 26 oktober 2017 over s Heeren Loo in de categorie Zorginstellingen

Mijn zoon Jaimy zit al sinds 1 oktober 2015 , voor behandeling van gedragsproblematiek zoals b.v. uti het niets onstaan van boze buien, Hiervoor krijgt hij geen therapy, behalve dan door begeleiders die daar geen kaas van hebben gegeten, maar die bij hem eerder boze buien veroorzaken dan proberen deze te voorkomen. Gespekken die ik heb gehad met o.a de orthopedagoog
Mw. Gerda Velthuizen, hebben niet de oplossing gebracht waarop ik hoopte.
Daarnaast vind ik dat er op de afdeling waar Jaimy verblijft niet altijdop een goede wijze wordt gekookt. Begeleiding houd zich niet altijd aan de afspraken zoals b.v. de ene begeleider iets belooft en dit niet doorgeeft aan zijn oplvolger in de dienst zodat hier onnodig boosheid door ontstaat.
Jaimy moest al eens voor de rechter verschijnen om dat hij een begeleidster had geslagen, maar deze hield zich zelf niet aan het protocol( wat te doen als een client in de rust. De kans bestaat dat zoon Jaimy opnieuw hierdoor in de fout gaat, waardoor hij de kans loopt op detentie ! Dit kan niet de bedoeling zijn van de behandeling die Jaimy zou moeten krijgen !

Ik zou tevreden zijn als er een protocol onstaat, door middels van een soort lijst waarin begeleiders de belangrijke zakne van hun client wordt beschreven, zodat begeleiders van elkaar weten wat er is gebeurd of afgesproken met een client .
Dat elke dag wordt gekookt door iemand die dat ook kan ! En zoon Jaimy zou beter begeleid moeten worden naar een plaats in de samenleving !! Middels Stage of scholing voor werk !

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over s Heeren Loo

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over s Heeren Loo nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

4 jaren geleden - Allereerst excuses dat we later reageren dan we zouden willen/gewend zijn. We hebben binnen 's Heeren Loo een klachtroute waarbinnen we snel en zorgvuldig reageren op klachten. Natuurlijk hebben we oog en oor voor uw zorgen rondom de behandeling van uw zoon. We gaan dan ook graag met u om tafel om de behandeling goed door te spreken en de samenwerking te herstellen.

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Ik wacht op uw uitnodiging tot een gesprek, wat hopelijk niet te lang op zich laat wachten. met vriendelijke groet, Rik Postma

Alle klachten die gemeld zijn door