Klacht: Afspraken van Afkoopsom niet nagekomen

chayenneisniettevreden op 26 februari 2021 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Meerdere malen gebeld met tele 2, 20 medewerkers aan tel gehad, waarvan hun kundigheid zwaar miniem is. Op 2 na. In februari contact gehad en afgesproken dat alles met afkoopsom van was afgehandeld die we in 3 x konden betalen.Vandaag na mail met veel hogere betalingskosten en geen mail van afspraken die gemaakt waren ( ook al vaak voor gebeld) was er 1 medewerker die alles heeft uitgezocht en nu dan wel toch die hoge rekening moest geven plus nog afkoopsom en daarbij moeten we nu 2 maanden wachten op incasso buro. Voor een betalings regeling…zo zwaar teleurgesteld en boos dit is al 2 e keer dat ik zo met tele 2 in knoop lig…advies aan tele 2 zorg dat je medewerkers goed opgeleid zijn en je systeem goed werkt!

Als ze zich aan de afspraken hadden gehouden en iedereen van afspraak weet met klant . Ik ben nooit meer tevreden over tele 2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chayenneisniettevreden