Klacht: afspraken niet nakomen mbt levering

op 03 juni 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

17 mei 2016 heb ik een bestelling geplaatst op blokker.nl. Prima wijze van bestellen, kiezen dag voor levering en betaling via iDeal.
19 mei keurig een bericht van de bezorger dat ze de volgende ochtend tussen 8-12u komen
20 mei belt de bezorger: hij heeft iets laten vallen op de tuinstoelen, ze zijn beschadigd en kan ze niet leveren

Vraag aan blokker om ze dan vrijdag 27 mei te leveren
Kan niet, het is te druk
???
Het kan niet eerder dan vrijdag 03 Juni
???

02 juni geen bericht van de bezorger, blokker hierover gemaild
03 juni, nog steeds geen bericht van de bezorger, Blokker gebeld
‘Door drukte en chaos bij de bezorger wordt er vandaag niet geleverd,
Ze nemen contact met u op, hier kunnen wij niets aan doen. Komt door de bezorger’

Tijdig besteld ivm verjaardag van mijn zoon op 04 juni,
wat een belabberde service… Van fijne 3 dagen wachten naar na 3 weken klantonvriendelijk wachten.

Dat blokker zijn verantwoordelijkheid neemt, klantgericht is en alles op alles zet om voor 04 juni 2016, 12.00u, de tuinstoelen te leveren

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 03 juni 2016 om 13:52 geantwoord

Beste mevrouw Fokkema,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Allereerst onze oprechte excuses voor de vertraging van de levering van de door u bestelde tuinstoelen.

Van mijn collega Julian van de afdeling Klantenservice heb ik begrepen dat u ervoor heeft gekozen om het aankoopbedrag te laten retourneren.

Daarnaast willen wij u graag een bos bloemen aanbieden voor het door u ondervonden ongemak. Deze sturen wij naar u toe.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en wij hopen dat uw zoon desalniettemin een fijne verjaardag heeft morgen.

Loraine
Blokker webcare