Klacht: Afspraken niet nakomen en zeer lange levertijd

op 04 oktober 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Bestelling zou met 10 weken geleverd worden. Dit is uitgezocht en telefonisch bevestigd door medewerker Sanders. Anders zouden we namelijk niet de overeenkomst aangaan voor de bestelling.
Na 10 weken nog geen bericht. Orderstatus gaf nog steeds goede levering (10wk) aan. 11de week zelf contact opgenomen. Bestelling was niet voorradig was reden. Tevens is na het gesprek meteen door Sanders mijn orderstatus aangepast. Nieuwe levertijd 14 weken na bestelling. Contact opgenomen een week voor levering. Kreeg te horen dat levering weer week wordt uitgesteld. Levering nu na 15 weken. Sanders geeft aan dat je een tegemoetkoming krijgt als je 16 weken moet wachten op je bestelling. Er wordt door Sanders medewerkers beloftes gedaan die niet na worden gekomen. Levertijd, er wordt in de voicemail gemeld wanneer je gebeld wordt, maar na 2 dagen na afspraak niet gebeld te zijn, moet jezelf terugbellen. Je wordt telkens door verschillende medewerkers te woord gestaan of gebeld zodat ze kunnen zeggen dat zijn niks afweten van eerder gemaakte afspraken. Ook als je zeken aantonen dmv bijv bewaarde voicemailberichten, e-mails, hebben zij hier niks mee te maken omdat dit niet met diegene is afgesproken waar je op dat moment contact mee hebt. De medeling van Sanders Meubelstad is, dat zijn nergens verantwoordelijk voor zijn, je als klant niet serieus genomen wordt en het probleem altijd bij de leverancier ligt en niet bij Sanders Meubelstad zelf, terwijl je bij hun het koop voelen zijn zich niet verantwoordelijk voor de afhandelingen alleen als het gaat om betalen bij leveringt! Op sociaal vlak is hun doorschuif politiek een methode om je te frustreren en ben je als klant, als je je verhaal voor de zoveelste keer moet doen omdat je telkens andere medewerkers aan de lijn krijgt, een zeurende, gefrustreerde, niet redelijke, weinig begripvolle, en ongeduldige klant!

Erkenning van het niet nakomen van afspraken en beloftes door Sanders haar medewerkers.
Een excuus voor het niet nakomen van de levertijd terwijl de levertijd van max 10 weken de reden is dat we de bestelling hebben laten doorgaan.
Een stuk tegemoetkoming voor 15 weken wachten op je bestelling.
Al is het maar de bezorgkosten of een korting bij betaling.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr van de Laar