Klacht: Afspraken niet nakomen

op 05 september 2018 over Servilux in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

De eerste keer dat ze mijn droogkast kwamen maken is de technieker zonder te laten weten niet komen opdagen.
Vandaag poging 2. De technieker zou tussen 14.30en 17.15 langs komen. Ik kom thuis om 14.20 en in mijn brievenbus zit een papier dat de technieker is langs geweest om 12.50. Ik bel terug voor nieuwe afspraak dit kan niet direct. Dus ze belt mij paar uur later weer op.
Hoe dat ik aan telefoon werd verder gelopen was beneden alle pijl, volgens Een van u werknemers moest ik maar thuis zijn geweest. Ik heb duidelijk op mail het afgesproken uur staan. Toen ik zei dat ik een ganse dag verlof verloren ben door de technieker die niet is komen opdagen was dit niet haar probleem en zei dat dit zeker niet vergoed zou worden ( ik vroeg niet eens achter een vergoeding ) en toen ik achter een nieuwe datum vroeg. Besliste ik dit niet maar zei besliste wanneer de technieker zou langs komen , hoe ik verder ben geholpen is beneden alle pijn. Het is jullie fout dat er een afspraak al 2 x is misgelopen .

Afspraak wanneer het mij past

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Servilux

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Servilux nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Charlotte_vanwingh