Klacht: Afspraken niet nakomen

op 21 september 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

In de maand juni is mijn contarct verleng en ik zou de maanden -juli-augustus-september 35 euro koritng krijgen als ik mijn abonnement niet opezegde. Mijn intentie was opzeggen door de slechte kwaliteit van de wifi router.

Ik kreeg ook de toezegging dat er een nieuwe betere modem met wifi werd opgstuurd deze heb ik netjes ontvagen.

NU hebben ze in de maand juni mijn abonnemnt van connect play all of zo omgezet per abuis naar een andere abonnemnt waardoor ik nu al vanaf juni allemaal foutmeldingen op mijn tv heb waardoor ik niet eens fatsoenlijk tv kan kijken. Internet na omzetting is ook een drama. Door ziggo is 3 x toegezegd dat de fout herstelt zal worden maar helaas tot heden niet gebeurd.

Ik wil gewoon mijn oude abonnement terug zoals het ook was. De korting van 3 maanden moet na wijziging opnieuw ingaan dat lijtk me wel redelijk. Ik zou ook eigenlijk een restitutie moeten krijgen van de maanden JULI-Augustus en september voor de niet geleverde diensten.

In de bijlage mijn laatste chat gersprek met Ziggo waarin weer wordt toegzegd dat het opgeslot wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door almere1001