Klacht: Afspraken niet nagekomen

op 17 juni 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dynalogic is voor ons via Wehkamp ingeschakeld om een bank op te halen. Het ophalen van deze bank kost ondertussen al meer dan een week en heeft mij meerdere dagen en geld gekost.

Eerste afspraak was in de ochtend gepland (9-13), maar uiteindelijk kwam de bezorger/chauffeur om half 6. Bank kon niet door trapgat en dit mocht niet door de chauffeur anders worden getild (begrijpelijk) dus afgesproken dat ze de volgende dag zouden komen en ik zelf de bank beneden zou krijgen.

De volgende dag niets vernomen, geen transporteur, geen communicatie. Einde van de dag via Track&Trace een nieuwe afspraak ingepland voor maandag (9-13) en een mail gestuurd (geen reactie opgehad). Maandag drie verschillende berichten, eerste zouden ze om 9:15 komen, toen tussen 9-11 en toen tussen 8-22. Gebeld met Dynalogic en er werd mij verteld dat ze helemaal niet meer zouden komen…

Na mijn onvrede te hebben geuit, een nieuwe afspraak gemaakt voor dinsdag waarbij ik heel duidelijk heb aangegeven pas vanaf 18 uur thuis te zijn. Ook heb ik een klacht ingediend via hun website waarop ik nog steeds niets heb vernomen. Na mijn werk op dinsdag kom ik thuis en vind ik een briefje in de brievenbus, ze waren om half 17 geweest… Of ik via mail een nieuwe afspraak wilde maken.

Gemaild met mogelijke nieuwe data waarop ik te horen krijg dat de afspraak te vaak gepland is en ik terug naar de Wehkamp moet om een nieuwe afspraak te maken… Een lange mail teruggestuurd (inclusief klacht nummer 3) waarop ik geen reactie krijg. Uiteindelijk op donderdag een nieuwe afspraak via de Wehkamp gemaakt voor vrijdag (9-13).

Op vrijdag word ik rond half 11 gebeld dat ze het niet gaan halen. Afspraak staat nu ingepland tussen 11-15 en ik ben heel benieuwd of ze gaan komen.

Klachten:
– Niet nakomen van afspraken
– Geen of zeer slechte communicatie
– Kosten van klantenservice zijn erg hoog

Ik ben tevreden als de bank wordt opgehaald en er ingegaan wordt op mijn klachten. Daarnaast verwacht ik een compensatie voor de gemiste inkomsten voor de dagen dat ik thuis heb gezeten en een compensatie voor alle kosten die ik heb gemaakt (telefonie).

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht jlierop

1 jaar geleden - Eindelijk een goed bericht: de bank is opgehaald. Echter staat mijn klacht nog steeds en hoor ik graag van Dynalogic een reactie.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 20 juni 2016 om 13:33 geantwoord

Geachte heer Van Lierop,

Allereerst een heel grote sorry vanuit onze kant. Ik zie in ons systeem dat er spijtig genoeg een hoop is fout gegaan bij het afhalen van het bankstel. Tevens excuses dat we niet eerder hebben kunnen reageren op uw klacht.
Ik heb uw klacht intern doorgezet naar de managers van de betreffende afdelingen. Zij zullen er zorg voor dragen dat de verantwoordelijken van de gemaakte fouten hierop worden aangesproken en indien nodig verdere acties ondernemen.

We zijn druk bezig om te onderzoeken hoe we onze klantenervaringen kunnen optimaliseren. We willen voorkomen dat dit soort gevallen in de toekomst voor blijven komen. Ook zijn we continu bezig met het verbeteren van ons Track&Trace-platform. Dit houdt in dat we via dit systeem automatisch berichten willen versturen wanneer een afspraak onverwachts niet door kan gaan. Op deze manier kunnen we de klanten perfect gaan informeren. Uiteraard begrijp ik dat dit uw slechte ervaring niet wegneemt, maar ik hoop dat we u in de toekomst deze verbeteringen eens mogen bewijzen.

Ik begrijp dat u graag een compensatie wenst voor de opgenomen vrije dagen en gemaakte telefoonkosten. Echter kunnen we hiervoor geen compensatie bieden. Het spijt me dat ik geen beter nieuws voor u heb.

Verder ben ik blij om te vernemen dat het bankstel eindelijk werd opgehaald en wil ik u verder nog een prettige dag wensen!

Met vriendelijke groeten,
Sharon
Dynasure WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door jlierop