Klacht: afspraken en toezegging niet nagekomen

op 26 april 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb gisteren 25-04-2017 afgesproken met een medewerker van Syncasso dat als ik vanmorgen 26-04-2017 het verschuldigde bedrag zou overmaken en als bewijs screenshots van betaling zou doorsturen ik vandaag weer op mijn water zou worden aangesloten en na mijn kant van de afspraak te zijn nagekomen krijg ik vanuit Syncasso totaal geen medewerking. Nu wordt mij vermeld dat zij bij de boekhouding het bedrag nog niet op hun rekening kunnen zien en dus niets kunnen doen, Meermaals heb ik aangegeven dat mij is toegezegd dat de screenshots van betaling afdoende waren maar ik krijg standaard de reactie terug dat het bedrag zichtbaar moet zijn op hun rekening. Nu komt er vanwege koningsdag nog een dag tussen te zitten en zal ik pas vrijdag weer worden aangesloten.

Ik wil gewoon zo snel mogenlijk weer aangesloten worden op mijn water. Aan excuses heb ik niets. Ik begrijp ook niet waarom mij eerst wordt vermeld dat de screenshots voldoende waren om weer aangesloten te worden en dat dit nu ineens niet het geval is.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 02 mei 2017 om 15:25 geantwoord

In de bovenstaande kwestie heeft Syncasso alles gedaan wat binnen haar vermogen lag om betrokkene weer aangesloten te krijgen en daartoe contact met haar opdrachtgever opgenomen. Zowel op 26 april jl. als 28 april jl. heeft Syncasso hierover met betrokkene gecommuniceerd. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee afdoende te hebben afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door mvrKroon