Klacht: afspraakuur niet nagekomen /onvriendelijke bezorgers

op 27 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

gisteren een vaatwasser besteld via coolblue ,vandaag inhuis
Vanmorgen een een mail gekregen dat er tss 8.45 en 12 u geleverd word
dan een mail “oeps er is iets misgelopen”
na verschillende telefoontjes te hebben moeten doen waren ze hier ineens,in de namiddag
als ze een uur plannen moeten ze zich er maar aan houden
als ze zeggen in de voormiddag,dan kan ik in de nammiddag iets anders plannen,maar nu zat ik heel de dag opgesloten,om te wachten
wel het is nu 17.30 u en ze zijn juist 15 min.weg
de berzorgers zijn dan nog redelijk onbeleeft en weten amper hoe ze hun werkmateriaal moeten gebruiken en hoe ze het moeten aansluiten
als je dan zegt doe het mss zo,dan zuchten ze dat niet meer normaal is
echt niet normaal

wanneer ik tevreden zou zijn
\"coolblue neem een andere firma om u toestellen af te leveren en te installeren,want jullie gaan nog veel klanten verliezen die online willen bestellen
ik doe dit alvast niet meer,alleen zal ik nog iets kopen als ik het zelf kan gaan afhalen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 05 augustus 2016 om 09:38 geantwoord

Geachte mevr. Mortelmans,

Uit controle van uw gegevens is gebleken dat mijn collega's uw pakket inderdaad hebben moeten herplannen. Blijkbaar was niet de juiste maat doorgegeven van het pakket en deze paste niet meer in de bus. Daarop hebben mijn collega's getracht om uw pakket alsnog zo snel mogelijk bij u te leveren. Gelukkig hebben ze deze dezelfde dag nog kunnen brengen!

Het is erg jammer om te vernemen dat mijn collega's u hier niet telefonisch van op de hoogte hebben gesteld. Ze hadden hier meer zorg voor kunnen dragen. Hiervoor onze oprechte excuses!

Verder vind ik het zeer kwalijk om te vernemen dat de koeriers onbeleefd waren. Ik heb hier een klacht over ingediend bij de desbetreffende leidinggevende. Zij zullen hier zeker op worden aangesproken!

Ik wil u danken voor uw melding en een hele prettige dag wensen,

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door mojitoke