Klacht: Afspraak verzetten door garage

op 29 april 2016 over Peugeot in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 03 Mei was de afspraak om 16.00uur vooreen seizoen controle.
Had deze afspraak weken geleden al aan de balie gemaakt.
Nu belt er een medewerker van Nefkens Utrecht dat de afspraak niet door kan gaan.(tijdstip van 16.00uur te laat) Kon nu pas vanaf 29 Mei.
Wat is een afspraak nog waard bij Nefkens Utrecht en nu weer vier weken wachten.wat is hier aan de hand en controle als deze duurt toch niet zo lang.
Ben dan ook zeer verbouwereerd dat dit nog heden tendage zich voordoet. Waar is de service van zo’n bedrijf gebleven.
Heb de afspraak na 29 Mei laten cancelen want hier wordt met de klant niet serieus genomen.

Gewenste Oplossing:

Dat ik niet weken en weken hoef te wachten voor controle beurt aan de auto wordt uitgevoerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Peugeot

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Peugeot nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door W.Beun