Klacht: Afspraak van Allsecur voor 16u taxatie aanvragen betekent volgende dag getaxeerd

Ik heb gisterochtend(ruim voor 16u) een taxatie aangevraagd voor vandaag, duidelijk afgesproken dat mijn auto vandaag getaxeerd zou worden. Kreeg ik vanmiddag een belletje in de middag van het schadebedrijf waar ik mijn auto heb geplaatst dat de schade expert pas morgen komt. Morgen heb ik mijn auto weer brood nodig en kan hem niet nog een dag laten staan, dat betekent dat ik weer een nieuwe dag moet uitkiezen om mijn auto achter te laten…
Gebeld naar Allsecur en gevraagd hoe dit kan gebeuren, toen werd mij verteld dat de melding te laat is binnen gekomen bij de schade expert en dat ze hem daarom pas voor morgen heb gepland. Erg vervelend, maar kan helaas gebeuren. Maar dan vraag ik naar een oplossing en dan wordt er gezegd, dat ik een nieuwe afspraak moet maken met de schade expert.. Ik heb de meneer aan de lijn vriendelijk verzocht dat zelf te doen(dat lijkt me niet mijn taak). Om mee te denken met de meneer heb ik gevraagd of het mogelijk is dat ik een leenauto kan lenen bij het schadebedrijf zodat ik niet weer met het openbaar vervoer heen en terug naar het schadebedrijf hoeft te gaan en ik bovendien niet weer eerder weg hoeft te gaan van mijn werk. Hij vertelde me dat, dat niet mogelijk was… Topservice Allsecur! Zelf een fout begaan en een klant ervoor op laten draaien…. Echt top!

Dat er met me meegedacht wordt en er een oplossing gevonden wordt om een klant er niet mee te belasten.. Misschien is dat buiten het boekje... maar ze zeggen wel eens dat de klant koning is...

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allsecur over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Allsecur in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Allsecur een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Allsecur

Heeft op 27 juni 2016 om 17:22 geantwoord

Beste heer,

Allereerst bied ik u namens Allsecur onze welgemeende excuses aan voor deze verlate reactie. We hebben helaas geen melding van uw klacht ontvangen waardoor we u onverhoopt niet eerder van een reactie konden voorzien.

Met uw bericht uit u uw ongenoegen inzake de (verlate) komst van een schade expert.

Vooropgesteld vind ik het vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over de ervaren service rondom uw schade. Schade is tenslotte al vervelend en lastig genoeg! Graag licht ik de ontstane situatie kort aan u toe. Op uw polis hebt u een WA-dekking, dit is de Wettelijke Aansprakelijkheidsverzekering. Deze verplichte verzekering vergoedt slechts schade aan derden. U bent hiermee dus niet verzekerd voor schade aan uw eigen auto. Aangezien uw schade via de verzekeraar van de tegenpartij loopt, is deze verzekeraar ook verantwoordelijk voor (de afspraak met) de schade expert. Hoewel ik het erg vervelend vind dat u uw auto een dag extra hebt moeten missen, adviseer ik u om uw ervaringen met de verzekeraar van uw tegenpartij te delen.

Tot slot meld ik u graag dat indien u in de toekomst hulp wenst te krijgen bij het regelen van schade, u ervoor kunt kiezen om voor € 4,23 per maand een aanvullende Rechtsbijstandsdekking af te sluiten. Indien u deze dekking aan uw polis toe wenst te voegen, verneem ik dit graag via klacht@allsecur.nl van u.

Met vriendelijke groeten,

Cynthia namens Allsecur

Alle klachten die gemeld zijn door klacht niet nakomen afspraak en dan geen service bieden