Klacht: Afspraak niet nakomen

op 10 augustus 2016 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een middag vrij genomen omdat de levering tussen 15 en 18 uur zou plaatsvinden. Ondertussen 40 minuten na 18.00 uur en niks ontvangen

Als ik vandaag nog mijn pakket ontvang en de 7 euro verzendkosten terug krijg

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Online Pakket Dienst

4 maanden geleden - Beste Kiki, Enige tijd geleden heb je een klacht geplaatst op klacht.nl. We zijn benieuwd of de bezorging alsnog is goedgekomen en we deze klacht af zouden kunnen sluiten? Of mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we dit uiteraard ook graag van je. Met vriendelijke groet, Online Pakket Dienst

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 17 februari 2017 om 16:00 geantwoord

Beste melder van de klacht,
Gezien deze tijd geruime tijd geleden is geplaatst willen we deze graag afsluiten. Om misverstanden te voorkomen zullen we deze klacht dan ook in behandeling nemen en meteen als opgelost markeren. Mocht dit niet het geval zijn voor deze klacht dan horen we dit uiteraard graag. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Online Pakket Dienst

Alle klachten die gemeld zijn door kikicastricum1997