Klacht: Afspraak niet nakomen

op 16 mei 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

DrMobile NL of Dynafix zijn onbereikbaar. Bevestiging (mail) dat DrMobile NL GSM komt ophalen tussen 08.00 en 13.00. Om 13:30 uur nog niemand gezien. Telefonisch onbereikbaar. Betreft garantierepatatie waarvoor Mobiel.nl ons doorverwijst naar DrMobile. Bij het aanmelding van de reparatie moet wel gelijk 12 euro verzendkosten (via iDeal) betaald worden, maar aangekondigde afspraak wordt niet nakomen! Tot 14:15 uur gewacht en toen moeten we weg. Vervolgens krijg je opeens om 14:30 uur een SMS dat de koerier onderweg is! Kom je ’s avonds thuis, dan ligt er een briefje waarin wordt beweerd dat wij om 14:00 uur niet thuis waren. Dit lijkt nergens op!
Dus:
1. kom binnen het afgesproken tijdvak
2. stuur de SMS op tijd
3. verkondig geen onwaarheden!
4. heb het fatsoen om minimaal het ‘niet thuis bericht’ fatsoenlijk in te vullen. Naam etc. gewoon leeglaten…

Kom gewoon op tijd binnen het afgesproken tijdvak. Indien dit lukt, stuur dan tijdig een SMS of Appje of beter: neem persoonlijk contact op. Dit levert alleen maar ergenissen op!
En laat ons NIET betalen voor een reparatie die waarschijnlijk onder garantie valt. Ook niet voor transport kosten.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 24 mei 2016 om 10:59 geantwoord

Geachte mevrouw Noordkamp,

Uit controle van de GPS-gegevens van de koerier is gebleken dat hij om 15:06 uur arriveerde. Dit was inderdaad 2 uur buiten het afgesproken tijdvak. Toen hij niemand aanwezig trof is hij om 15:08 uur weer vertrokken.

De reden van deze vertraging was autopech. De wagen van de koerier wilde helaas niet meer starten.

Ze hebben de ANWB gebeld en deze hebben het probleem gelukkig verholpen. De koerier is hierna direct weer verder gegaan met zijn route.

Tevens zijn we continu bezig met het verbeteren van ons track & trace-platform. Dit houdt in dat we via dit systeem automatisch berichten willen versturen wanneer een afspraak onverwachts niet door kan gaan of wanneer er enige vertraging ontstaat. Het is namelijk niet altijd mogelijk om persoonlijk contact op te nemen.

Uiteraard begrijp ik dat dit uw slechte ervaring niet wegneemt, maar ik hoop dat we u in de toekomst deze verbeteringen mogen bewijzen!

Verder heb ik uw opmerking over het niet fatsoenlijk invullen van het ‘Niet thuis bericht’ doorgegeven aan de leidinggevende van de koerier. Deze zal hier op aangesproken worden.

Uw reparatieopdracht heb ik gecontroleerd in het systeem van Dynafix en deze valt gewoon onder de garantie. Er is een omruilopdracht bij Apple aangevraagd. We wachten momenteel op het omruiltoestel.

Een heel prettige dag gewenst!

Met vriendelijke groeten,
Sharon
Dynalogic WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door enoordkamp