Klacht: Afspraak niet nagekomen zonder notie, klantenservice biedt geen oplossing

op 15 december 2017 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Levering van een kostbaar / duur poststuk (iPhone 8) ging volledig verkeerd. Afspraak gemaakt, niet kopen opdagen, ook geen notie van annulering. Klantenservice kan niet helpen, belt niet terug. De klacht die ik wilde indienen moest bij dezelfde persoon aan de telefoon. Nog altijd geen oplossing, weet niet waar mijn pakket is. Zeer treurige service.

Gewenste Oplossing:

als ze hun afspraken nakomen en normale service bieden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 15 december 2017 om 15:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Frederique,

Vervelend om te lezen! Ik kan op je adres gegevens helaas geen order gegevens vinden.
Zou je me het ordernummer van je bestelling kunnen opsturen?
Dan kan ik de juiste gegevens erbij vinden.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Online Pakket Dienst

. . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door Friekje1