Klacht: afspraak niet nagekomen

op 20 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 juni 2016 om 12:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Holleboom,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te vernemen dat u nog geen bevestiging ontvangen heeft.

Wij hebben uw verzoek neergelegd bij de desbetreffende afdeling. Binnen een week zult u alsnog een bevestiging ontvangen van uw toekomstige aanbieding.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door E.K Holleboom