Klacht: Afspraak niet nagekomen

op 22 mei 2016 over Bakker hillegom in de categorie Tuin

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bakker Hillegom komt hun afspraak NIET na.
Het bedrag van mijn bestelling zou z.s.m. op mijn rekening terug gestort worden.
Heb nu een brief gekregen met dat het bedrag nu een tegoed is voor als ik een bestelling doe.
Ik zal niks meer bestellen,dus heb er niks aan en dat was NIET de afspraak.

Gewenste Oplossing:

Gaarne voor woensdag 25 mei het bedrag terug te storten!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bakker hillegom over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bakker hillegom in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door gezellie29