Klacht: Afspraak niet nagekomen

op 19 mei 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had vandaag een bezorgafspraak voor mijn vervangende toestel. Het ophalen ging heel vlot, een afspraak maken etc gaat ook makkelijk en snel. Ik had aangegeven voor er bezorgen tussen 8 en 12 deze ochtend, afgelopen nacht een email gehad dat dit tussen 9 12 is geworden. Vervolgens een sms om kwart voor 11 dat de koerier er om 10:55 is. Om 11:01 een gemiste oproep op mijn telefoon die ik om 11:05 terugbel maar geen gehoor. Kijk ik op de track en trace, zie ik staan dat ik een nieuwe afspraak moet maken? Ik bellen met de klantensercice/afspraken bureau. Krijg ik te horen: de chauffeur is geweest, er werd niet open gedaan hij heeft een briefje door de deur gedaan. U kunt een nieuwe afspraak maken. Ook kon ik niemand over deze klacht spreken. De koerier schijnt goed gehandeld te hebben, en van zijn supervisor te horen hebben gekregen dat hij door mocht rijden. Zeer teleurgesteld ben ik hierover! Zeker omdat ik heel de ochtend in de woonkamer zit te wachten , praktisch gezien voor het raam naast de deurbel dus ik weet niet waar de koerier gestaan heeft maar niet bij mijn huis!

Tevreden gaat heel lastig worden, want vandaag bezorgen ging niet lukken is mij verteld. Ik voel me genaaid en bedrogen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht JarikT

8 maanden geleden - Ik zie ook dat ik niet de eerste ben met deze klacht. Dus of er is iets mis met jullie chauffeurs. Of er is iets goed mis met jullie organisatie!

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 24 mei 2016 om 12:02 geantwoord

Geachte heer Teuling,

Uit controle van de GPS-coördinaten uit de wagen van de koerier is gebleken dat hij om 10:58 uur aanwezig was op uw adres. Om 10:31 uur werd de SMS verzonden met de verwachte aankomsttijd.

Toen de koerier niemand aanwezig trof heeft hij inderdaad zijn leidinggevende gebeld. Zijn leidinggevende heeft hem de opdracht gegeven om telefonisch contact met u op te nemen. Spijtig genoeg werd er niet opgenomen. Hierna kreeg hij de opdracht om het ‘niet thuis bericht’ in uw brievenbus te doen en mocht hij zijn route vervolgen. Onze koeriers mogen namelijk geen stops afmelden zonder toestemming van hun leidinggevende.

Verder zie ik dat u een nieuwe afspraak had gemaakt voor de volgende dag en dat deze gelukkig succesvol is verlopen.

Ik vind het jammer dat u zo ontevreden bent terwijl de koerier goed heeft gehandeld. Ik wil u in ieder geval een heel prettige dag wensen!

Met vriendelijke groeten,
Sharon
Dynalogic WeCare

Heeft op 24 mei 2016 om 23:31 geantwoord

Ik had liever een andere oplossing gezien, het had gewoon dezelfde ochtend bezorgt moeten worden. Wat ik al eerder zei, ik was gewoon thuis ik heb tot 11 uur gewacht in mijn woonkamer, en ik garandeer u dat er niemand heeft aangebeld bij mij, ook zat er geen briefje in mijn brievenbus. In vindt het gewoon een vreemd verhaal.

Alle klachten die gemeld zijn door JarikT